Кошик
3956 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

вулиця Новокостянтинівська, 11, 02000, Київ, Україна
+380 (67) 444-82-22
+380 (44) 333-62-15
Сата Групп

Причини пропусків запалювання в цылиндрах

Причини пропусків запалювання в цылиндрах

Можу припустити, що інформації в інтернеті, які бувають причини пропусків запалювання та історії з життя автомобілів з цією хворобою – предостатньо.

Для багатьох власників авто, це просто шок або навіть істерика з нападом паніки, коли витрата, як у БЕЛаза, тяга як у перевантаженого мопеда і ви не знаєте, що, чому і як, а смертельно це або лікуватися самостійно.

 

Логіка іноді банальна, але поширена причина множинних пропусків запалювання в тому, що немає іскри, а значить в системі запалювання. З позаштатних причин може бути стан циліндропоршневої групи і подача палива, але це вже причини більше до того, чому троїть або кепкує двигун.

При множині і випадкових пропуски запалювання – причина в модулі запалювання, рідше в проводці двигуна.

Вбита свічка або провід дають послідовний і логічний пропуск запалювання в тому циліндрі, який живлять, а не який-небудь і коли хочуть, як це буває з вмираючим модулем запалювання.

При пропуски запалювання по всіх циліндрах – причина аналогічна, так як пропуски можуть бути послідовні і це можна побачити при комп'ютерної діагностики.

ВИЯВИТИ ПРИЧИНИ МНОЖИННИХ ПРОПУСКІВ ЗАПАЛЮВАННЯ?

перевірка перепусток запалювання в циліндрах

 

 

СВІЧКИ

Стан свічок, банальна причина пропусків запалювання і явний спосіб з'ясувати це, викрутили і подивилися. Якщо свічка не палить бензин або газ, то це добре видно, відразу після того, як двигун попрацював. Не викручуйте на гарячу, але і не чекайте, що б залишки палива випарувалися.

ВИСОКОВОЛЬТНІ ДРОТИ

Взагалі все просто, перевірили на розрив і опір. Іноді не відразу помітно, але якщо дроти мають заломи або розрив ізоляції, то при вібрації або вологій погоді можуть давати про себе знати.

ПРОВОДКА

Може здатися титанічною роботою, але якщо вмієте користуватися мультиметром, то не складніше ніж перші дві причини пропусків запалювання. Виймаємо дроти з гофрованого шланги і по одному прозвання на цілісність. Заломленный провід може давати пропуск під час вібрації при роботі двигуна.

КОТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ

Причиною виходу з ладу котушки запалювання найчастіше стають вихід з ладу свічки або проводів. Скажімо так, напруга на котушці не вивільняється через провід та іскру до свічки і бере на себе весь удар на себе.

Деякі двигуна конструктивно розташували котушки запалювання так, що після миття двигуна вона виходить з ладу через потрапляння вологи.

МОДУЛЬ ЗАПАЛЮВАННЯ

Найбільш часта причина на вітчизняних автомобілях з-за неякісних модулів запалювання. Модуль умовно складається з двох частин, якщо пропуски в двох парних циліндрах, а дроти ведуть на одну сторону модуля, то причина сама на себе вказує.

Буває, що модуль запалювання може бути робітником на половину. В цьому випадку пропадає тяга і не особливо помітно в роботі двигуна, так як він синхронно двоїть.

 

ЯК ПЕРЕВІРИТИ І ВИЯВИТИ НЕПРАЦЮЮЧІ ЦИЛІНДРИ?

Спосіб найкращий і найбезпечніший, а так же самий правильний і дієвий – це підключитися до ЕБУ хорошою діагностичною програмою і осцилографом. Найкраще це робить фахівець з діагностики.

Діагностична програма покаже, який циліндр погано працює. Метод виключення описаний нижче проводитися за допомогою програмного відключення форсунок, що безпечно для котушки.

Графіки роботи двигуна покажуть де провали в роботі двигуна, на холостому або при навантаженні.

 

ПЕРЕВІРИТИ НЕПРАЦЮЮЧІ ЦИЛІНДРИ СВОЇМИ РУКАМИ

ВИЗНАЧАЄМО НЕПРАЦЮЮЧІ ЦИЛІНДРИ З ДОПОМОГОЮ СВІЧОК
  1. Викручуємо всі свічки.
  2. Розкладаємо по порядку, як в циліндрах.
  3. Дивимося і порівнюємо стан.

Якщо бачимо, що вони відрізняються, як наприклад на фото. Трохи другий і особливо четвертий циліндр темніше, значить створюється нагар із-за пропусків запалювання саме у цих циліндрах.

пропуски запалювання з-за свічок

 

ВИЗНАЧАЄМО ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ЦИЛІНДРІВ З ДОПОМОГОЮ ВИСОКОВОЛЬТНИЙ ПРОВОДІВ перевірка проводів запалювання з допомогою мультиметра

Що б виявити проблемні циліндри, користуємося методом винятку працюючих або краще сказати знаходить працюють циліндри.

Будь обережні і краще не торкайтеся до кузова, коли будете проробляти описаний нижче метод, електрика, як ніяк.

При нерівно працюючому двигуні, по черзі (акуратно і на короткий період) знімаємо дріт з свічки. Як тільки робота двигуна змінилася (починає глохнути, впали обороти, почав сильніше троїти), встановлюємо провід назад на свічку, що значить цей циліндр працює нормально тобто він дає іскру. Приблизно можна оцінити і стан форсунок.

Коли провід знятий зі свічки, а робота двигуна не змінилася, як працював так і працює, нерівно і троїть або зміни незначні – цей циліндр проблемний, так як відсутність іскри в ньому або пропуски вже є, явна відсутність іскри і провід у вашій руці підтверджує це.

 

ПЕРЕВІРКА МОДУЛЯ ЗАПАЛЮВАННЯ СВОЇМИ РУКАМИ

Відео: Прозвон проводки і модуля запалювання

Кращий спосіб перевірки модуля запалювання, це вставити проводу в працюючу і підключити до неї харчування, без установки на автомобіль. Якщо знайдете хорошого продавця і домовтеся про таку можливість – це буде добре, але шанс, що нова така ж як ваша стара присутній на дешевих модулях.

Краще перевіряти на модулі запалювання, який знятий з правильно працюючого двигуна. Ви виключаєте перевірку бракованої котушкою, що заганяє вас у глухий кут.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner