Кошик
6267 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (20.01).

вулиця Новокостянтинівська, 11, 02000, Київ, Україна
+380 (67) 444-82-22
+380 (44) 333-62-15
Сата Групп

Види ГБО

Види ГБО

Види ГБО

Перше покоління ГБО

Перше покоління ГБО застосовується в основному на автомобілях, обладнаних карбюраторним двигуном.
В основу принципу роботи таких систем покладено ефект «Вентурі».
Редуктор випарник, має дозирующую діафрагму, яка в залежності від розрідження, що створюється у змішувачі (трубі «Вентурі»), дозує подачу газу.
Управління вибором виду палива здійснюється за допомогою перемикача, який у своїй конструкції містить блок реле. В залежності від конструкції редуктора випарника, розрізняють два види перемикачів: 1) Перемикач для редукторів випарників з вакуумною захистом від мимовільної подачі газу. 2) Перемикач для редукторів випарників з електронним захистом від мимовільної подачі газу.
У редукторах випарниках з вакуумною захистом, функція автоматичного відключення подачі газу покладено на стежить діафрагму, є розрідження у впускному колекторі - є подача газу, двигун вимкнений, немає розрідженні - немає подачі газу.
У редукторах випарниках з електронним захистом, використовується електронна стежить схема, яка вбудована в перемикач, в залежності від імпульсу на котушці запалювання включається або виключається подача газу. Регулювання таких систем здійснюється простим механічним (краном) дозатором потужності.



Друге покоління ГБО

Друге покоління ГБО, є модернізованим першим поколінням.
З удосконаленням двигунів внутрішнього згоряння в його конструкції з'явилися такі елементи, як лямбда зонд, і каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів,
що значною мірою скоротило кількість шкідливих викидів в атмосферу.
Тому в конструкції другого покоління ГБО додали такі елементи, як електронний блок управління, і кроковий дозатор подачі газу.
Принцип дії ГБО другого покоління, заснований на лямбда-регулювання, ЕБУ ГБО другого покоління отримує сигнал з лямбда зонда (датчика залишкового кисню), і в залежності від нього (бідна - багата суміш), дає команду на кроковий дозатор подачі газу, зменшити або збільшити подачу газу.


Третє покоління ГБО

В основі роботи ГБО третього покоління лежить, пневмомеханический впорскування газу.
Газові пневмо форсунки встановлені на впускному колекторі в безпосередній близькості з бензиновими форсунками, що виключає ефект зворотного бавовни, який часто виникає, на другому і першому поколінні ГБО.
У третьому поколінні ГБО, також використовується електронний блок управління (ЕБУ), який збирає сигнали з штатних датчиків, встановлених на автомобілі, обробляє їх, і на основі цих сигналів управляє кроковим дозатором -розподільником,
який, встановлений між газовими форсунками і редуктором.

Четверте покоління ГБО

Четверте покоління ГБО повністю повторює роботу розподіленого уприскування бензину.

Принцип роботи системи:

Зріджений нафтовий газ зберігається в герметичній ємності (балоні).
Тиск газу в балоні залежить від складу газу і температури навколишнього середовища.
Рідкий газ надходить на редуктор - випарник по магістралі високого тиску, яка
підключена до електромагнітного газового клапана, редуктор - випарник нагрівається
охолоджувальною рідиною, випаровує паливо і утримує тиск газу стабільним, на всіх режимах роботи двигуна.
Испаренный газ від редуктора-випарника надходить до фільтра тонкого очищення, де очищається
від важких домішок. Від фільтра тонкої очистки газ по магістралі низького тиску
надходить до газових форсунок, які щодо команди ЕБУ відкриваються на певний
період часу. Від газових форсунок, газ подається до распылителям, встановленим поза
посередній близькості з бензиновими форсунками на впускному колекторі двигуна автомобіля.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner