Міфи і правда про ГБО
Незрозуміло з чим пов'язана поява великої кількості неправдивої інформації про газобалонному обладнанні. То з особливостями нашої слов'янської культури прикрашати події та історії, чи з тим, що в нашій країні практично все робиться «тяп ляп» і наші «очманілі ручки» і «світла голова» навіть з найкращого обладнання і запчастин будує агрегат (автомобіль), який нікуди не їде, постійно ламається і приносить своєму власнику постійні клопоти і проблеми.
Найчастіше, дуже прикро стає за більшість наших майстрів і так званих сервісних центрів, які встановлюють газобалонне обладнання, тому, що коли піднімаєш капот чергового автомобіля, то як правило, бачиш купу порушень і невідповідностей в монтажі. Таке відчуття, що майстри робили все по якійсь власній технології і жодного разу не читали спеціалізованої технічної літератури по установці. Результат таких робіт завжди один – це постійні скарги клієнтів на те, що автомобіль погано їде, смикається, іноді троїть, має великий витрата газу, та й до того ж ще постійний запах газу в салоні. Це все дратує і лякає власників автомобілів і це зрозуміло, адже вони ж заплатили гроші, а результату, як кажуть, немає. До того ж, постійний запах газу наводить на думку, що це все ще й може злетіти в повітря. І частка правди в цьому є.
Хочу порекомендувати всім бажаючим встановити газобалонне обладнання, звертатися і довіряти свій улюблений автомобіль тільки професіоналам. Зрозуміло, що не у всіх на лобі написано фахівець він чи ні. Бажано шукати такі спеціалізовані центри або СТО за рекомендаціями друзів, знайомих чи відгуками людей на форумах в інтернеті, хто користується газобалонним обладнанням вже не один місяць. Перед тим, як Ви вирішите все-таки віддати свій автомобіль в руки фахівців, попросіть нехай Вам розкажуть і покажуть те обладнання, яке будуть встановлювати, хто виробник (країна виробник і назва фірми), яку гарантію дають після установки. Займається фірма установник подальшим обслуговуванням і ремонтом обладнання, має в наявності запчастини для ремонту і сервісу. Попросіть розповісти, чому фахівці вибрали обладнання саме цієї фірми та які переваги воно має порівняно з іншими фірмами-виробниками. Ніколи не погоджуйтеся на установку обладнання колишнього у вживанні, навіть, якщо Вам пропонують його за дуже низькою ціною. Пам'ятайте, що з ним може трапитися все, що завгодно і, як правило, ніхто ніяких гарантій на нього не дасть.
Газова установка – це така ж важлива система в автомобілі, як і заводська паливна система або гальмівна система, і від її цілісності і надійності залежить ваша безпека, вашої сім'ї та оточуючих Вас людей. Бажано, щоб вся система була зібрана з комплектуючих одного виробника. Обов'язково зверніть увагу на те, якого покоління пропонують Вам установку. Від цього буде залежати правильність роботи всієї системи газобалонного обладнання і роботи інших систем автомобіля. Звертаю Вашу увагу, що на більшість автомобілів імпортного виробництва, які випускаються після 2000 р., рекомендується ставити установки четвертого покоління.
Після монтажу ГБО Вам обов'язково повинні виписати сервісну книжку, де обов'язково зазначаються моделі і серійні номери газового балона, форсунок і газового редуктора. В сервісній книжці повинен бути так само адресу та назву організації встановила обладнання.
Міфи.
1. Від людей часто чуєш, що газ-це небезпечно. Я б перефразував трохи і сказав, що палиця теж небезпечна, якщо вона в руках дурня. Сотні мільйонів людей у всьому світі щодня користуються газом і, погодьтеся, без нього було б погано і некомфортно. Небезпека в нашому світі, перш за все, пов'язана з людським чинником, про що ми говорили вище. Бензиновий автомобіль представляє не меншу небезпеку, ніж газовий і вже давно доведено, що займання випливає бензину відбувається легше, ніж випливає газу, т. до газом ми кожен день вдома користуємося, включаємо газові конфорки вони горять і не вибухають!, тобто при різкій витоку пропан - бутану з балона, буде просто горіти полум'я але він не вибухне! А з бензином зовсім недобре буде, випадки витоку і займання буде вибух.
2. Все обладнання, яке виготовляється, проходить серйозне випробування на міцність і надійність. До того ж, світовими виробниками вже розпочато випуск чисто газових автомобілів, що говорить саме за себе. Навіть "Bentley" можна купити з заводу з ГБО.
3. Таку думку. Автомобіль на газі гірше їде. Частка правди в цьому є. Він буде гірше їхати, якщо:
а) Ви неправильно підібрали обладнання щодо потужності вашого автомобіля або покоління ГБО не відповідає поколінню Вашого автомобіля. Кожен комплект розрахований на певний об'єм двигуна, визначену потужність автомобіля і на певну кількість циліндрів. Від цього залежить ціна. Багато механіки навмисне намагаються поставити менш потужний комплект на автомобіль, щоб зменшити кінцеву вартість. Крім того, багато економлять на якості, кількості та діаметра трубок, хомутиків і фітингів при установці. Скільки разів ми спостерігали застосування невідповідних типів гумових трубок??!!! Все це веде до недовговічності і ненадійності системи. Якісні, фірмові комплекти газобалонного обладнання комплектуються всім необхідним для монтажу, аж до гайок і граверів. На це необхідно звертати особливу увагу;
б) Якщо блок управління неправильно налаштований (неправильно розрахована паливна карта). З-за цього також може бути підвищений витрата газу;
в) Якщо система ГБО змонтована з численними порушеннями.
Тому, скажу одне, якщо все підібрано, поставлено та налаштовано правильно, то різниці, як такої, між газом і бензином ви не відчуєте. Та й ставиться ГБО на автомобіль не для того, щоб стартувати з перехрестя на всіх парах і намагатися комусь довести, що твій автомобіль швидше за всіх.
4. Газ знижує ресурс двигуна (вбиває мотор). Знову мимо. Октанове число газу 105, а у бензину в кращому разі 95. Та і якість нашого бензину, навіть на фірмових заправках, далеко від ідеалу. Велика кількість ферроциновых добавок, свинцю і сірки в бензині осідають у вигляді нагару у двигуні. Це знижує потужність двигуна, ресурс свічок запалювання і ресурс моторного масла, яке змиває це все з поверхні циліндрів. Тому моторне масло темніє і втрачає свою придатність при роботі на бензині набагато швидше, ніж на газу. На бензині ,так само, швидше виходять з ладу такі потрібні для екології і такі ж дорогі каталітичні нейтралізатори і лямбда зонди. Зверніть як ні будь увагу на стан вихлопної труби автомобіля який експлуатується на бензині або дизелі і на газу. На газу вихлопна система чиста. Теж саме відбувається і в двигуні.
Правда.
А правда заключается в том, что использование ГБО на автомобиле, это в первую очередь экологично. Количество вредных выбросов в атмосферу при эксплуатации автомобиля на газу на 80% меньше, чем на бензине. Разве это не замечательно. Подумайте о будущем, чем мы будем дышать через несколько лет, как будет выглядеть наша любимая планета, которая уже сегодня, не совсем голубая, и не совсем зеленая? ведь мы пока молодые нам не до этого, а в старости мы думаем, как накормить здоровой пищей наших детей, внуков, ведь жизнь проходит! а думал ли я об экологии? Якщо кожен з людей зробить хоча б мінімум, то на загальному фоні це буде максимум для всіх нас! та і всього живого на землі. Це наш шанс зробити майбутнє чистим і здоровим. По-друге, істотна економія коштів на заправці автомобілів і зниження витрат на ТО автомобіля (більш тривалі інтервали заміни моторного масла, відсутність проблем з каталізаторами). По-третє, використання двох видів палива дозволяє автомобілю мати більший запас ходу.
- Каустична сода для прочищення трубЯк прочистити труби в квартирі, ефективний методКаустична сода для прочищення труб
- Система опалення і антифризВ силу того, що на території нашої країни в зимовий період дуже часто виникають ситуації, коли без попередження відключають газ і електрику, система опалення, заповнена звичайною водою, може вийти з ладу при негативній температурі.Система опалення і антифриз