Кошик
6288 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

вулиця Новокостянтинівська, 11, 02000, Київ, Україна
+380 (67) 444-82-22
+380 (44) 333-62-15
Сата Групп

Чому жене масло турбіна?

Чому жене масло турбіна?

За нашою статистикою, текти масла з турбіни — найпоширеніша причина її заміни. Причому після заміни турбіни проблема аж ніяк не завжди вирішується: буває, що починає текти і нова. Чому ж так відбувається і що потрібно робити, щоб цього уникнути?

Так чому ж жене масло турбіна?

Текти масла з турбіни — завжди ознака підвищеного тиску на виході з неї. Турбіні як би доводиться проштовхувати повітря з великим зусиллям — від цього починається витік масла через підшипники ковзання на валу.

Щоб виключити утворення підвищеного тиску на виході з турбіни, необхідно при монтажі її виконати наступні дії:

1. Перевірити, чи не засмічений повітряний фільтр — при необхідності прочистити або замінити його.

2. Перевірити, не засмічена чи коробка повітряного фільтра і забірний патрубок — при необхідності, почистити їх.

3. Перевірити герметичність коробки і кришки повітряного фільтра (у разі негерметичності можливе попадання в турбіну піску, що призведе до швидкого виходу її з ладу).

4. Промити патрубки від фільтра до турбіни і від турбіни до впускного колектора, а також сам впускний колектор, простеживши, щоб у них не було пилу і піску.

УВАГА! Якщо Ваша турбіна почала гнати масло, і при заміні її на нову ці дії не були зроблені з дуже великою ймовірністю нова турбіна почне текти ВІДРАЗУ Ж після установки.

Крім того:

5. Непогано також замінити масло в двигуні на свіже — будь-які сторонні включення, потрапивши в турбіну, будуть накопичуватися в підшипниках ковзання, і турбокомпресор рано чи пізно заклинить.

6. З тих же причин, при монтажі масляних підводів категорично не можна використовувати будь-які герметики.

Досвід показує, що далеко не всі автомеханіки, особливо в невеликих містах, знають ці правила. Тому, купуючи турбіну, потрібно обов'язково вимагати у продавця інструкцію по установці і змусити того, хто буде цю установку виробляти, обов'язково ознайомитися з інструкцією. Ми рекомендували б зробити це навіть у тому випадку, якщо турбіна змінюється на автосервісі. Ну а в польових умовах, при ремонті силами водія — слідувати інструкції просто необхідно.

На закінчення скажемо, що при дотриманні правил установки та експлуатації турбокомпресор — цілком договечный агрегат. Тому, якщо ремонт був зроблений правильно — є підстави сподіватися на те, що наступний станеться нескоро.

Чого вам і бажаємо.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner