Чому жене масло турбіна?
За нашою статистикою, текти масла з турбіни — найпоширеніша причина її заміни. Причому після заміни турбіни проблема аж ніяк не завжди вирішується: буває, що починає текти і нова. Чому ж так відбувається і що потрібно робити, щоб цього уникнути?
Так чому ж жене масло турбіна?
Текти масла з турбіни — завжди ознака підвищеного тиску на виході з неї. Турбіні як би доводиться проштовхувати повітря з великим зусиллям — від цього починається витік масла через підшипники ковзання на валу.
Щоб виключити утворення підвищеного тиску на виході з турбіни, необхідно при монтажі її виконати наступні дії:
1. Перевірити, чи не засмічений повітряний фільтр — при необхідності прочистити або замінити його.
2. Перевірити, не засмічена чи коробка повітряного фільтра і забірний патрубок — при необхідності, почистити їх.
3. Перевірити герметичність коробки і кришки повітряного фільтра (у разі негерметичності можливе попадання в турбіну піску, що призведе до швидкого виходу її з ладу).
4. Промити патрубки від фільтра до турбіни і від турбіни до впускного колектора, а також сам впускний колектор, простеживши, щоб у них не було пилу і піску.
УВАГА! Якщо Ваша турбіна почала гнати масло, і при заміні її на нову ці дії не були зроблені з дуже великою ймовірністю нова турбіна почне текти ВІДРАЗУ Ж після установки.
Крім того:
5. Непогано також замінити масло в двигуні на свіже — будь-які сторонні включення, потрапивши в турбіну, будуть накопичуватися в підшипниках ковзання, і турбокомпресор рано чи пізно заклинить.
6. З тих же причин, при монтажі масляних підводів категорично не можна використовувати будь-які герметики.
Досвід показує, що далеко не всі автомеханіки, особливо в невеликих містах, знають ці правила. Тому, купуючи турбіну, потрібно обов'язково вимагати у продавця інструкцію по установці і змусити того, хто буде цю установку виробляти, обов'язково ознайомитися з інструкцією. Ми рекомендували б зробити це навіть у тому випадку, якщо турбіна змінюється на автосервісі. Ну а в польових умовах, при ремонті силами водія — слідувати інструкції просто необхідно.
На закінчення скажемо, що при дотриманні правил установки та експлуатації турбокомпресор — цілком договечный агрегат. Тому, якщо ремонт був зроблений правильно — є підстави сподіватися на те, що наступний станеться нескоро.
Чого вам і бажаємо.
- Про компанію HitachiКомпанія НІТАСНІ Ltd. є материнською компанією для всіх підрозділів і фірм, що входять у фінансово-промислову групу НІТАСНІ. Штаб квартира НІТАСНІ Ltd. розташована в столиці Японії місті Токіо.Про компанію Hitachi
- Чи можна змішувати антифриз різних кольорів?Змішування будь-якого антифризу різних кольорів категорично не рекомендується. Якщо ви знаходитесь в надзвичайній ситуації, коли рівень охолоджуючої рідини дуже низький із-за витоку, то кращий вихід із становища додати чистої води...Чи можна змішувати антифриз різних кольорів?