Який вантажівка краще: американці проти європейців
Обмовлюся: прямо відповісти на питання, який вантажівка краще, дуже складно, якщо порівнювати марки в цілому, а не говорити про конкретних моделях з чіткими технічними характеристиками (потужністю, витратами і т. п.) Тому я буду швидше перераховувати переваги і недоліки європейських і американських вантажівок, а який з них краще — залишиться вирішити вам.
Отже, основні марки американських вантажівок, представлені на вторинному ринку Росії — це Freightliner, International, Kenworth, Peterbilt, Volvo. Європейці — Man, Mercedes, Volvo, Daf, Renault, Scania, Iveco. Пропозиція європейців на вторинному ринку приблизно в чотири рази більше, ніж американців. Тому можна вважати європейські вантажівки деяким стандартом, і говорити про відмінності американців.
Відразу про головне. Середні ціни на старі американські вантажівки відчутно нижче, ніж на європейські, а самі автомобілі — старше і мають більший пробіг (в середньому вік їх більше 6-7 років і пробіг наближається до 1 млн). Це пов'язано з тим, що в Росію було поставлено не так багато нових американців. В принципі, є можливість знайти моделі європейців і американців, порівнянні за ціною і за віком. Так, популярний американський тягач Freightliner Century Class S/T (2004 р. в. і 1 млн. км) і європейський Man 26 (2004 р. в. і 1 млн. км), коштували в середньому, на кінець 2012 року, 1 млн 600 тис. рублів. Але в цілому — американці, що продаються на вторинному ринку, старше і дешевше.
Правда, і ресурс американських вантажівок, особливо — ресурс двигуна, перевершує аналогічні показники європейців мало не в два рази. Американці дуже вимогливі до якості палива. Але, навіть маючи дуже большй ресурс вузлів і деталей, вони теж іноді вимагають ремонту. Тут і виникає головна проблема. В наявності знайти запчастини для американця в Росії досить складно. Система офіційних представництв і авторизованих дилерських станцій для європейських вантажівок розвинена набагато краще, ніж для американців. Для останніх запчастини істотно частіше доводиться купувати на замовлення.
Звичайний термін поставки запасних частин — два-три тижні, протягом яких автомобіль простоює на стоянці автосервісу, у результаті чого власник втрачає можливий прибуток. І не дай Вам Бог зламатися де-небудь в далекому регіоні. Там сервісу, який візьметься обслуговувати ваш тягач, може взагалі не знайтися.
З європейцями справа йде набагато простіше. Тут і вибір автосервісів ширше, і фірм, які продають запчастини в наявності, величезна безліч, і ресурс тягачів при своєчасному та якісному обслуговуванні і акуратному експлуатуванні досить великий, але повторюю це при якісному обслуговуванні і акуратному експлуатуванні, що в нашій країні велика рідкість.
У результаті отримуємо, що американці надійніше європейців, але якщо ламаються, то простий тягача протягом місяця забезпечений, а якщо ви знаходитеся в регіоні, то ще і евакуація в найближчий автосервіс, який зможе Вам допомогти. Тому не можна однозначно сказати, що надійніше або точніше, що легше обслуговується.
Один з найважливіших моментів — у США віддають перевагу капотные вантажівки, які в Росії часто доводиться скорочувати, оскільки вони не вкладаються в технічний регламент (довжина автопоїзда не повинна перевищувати 16,5 метрів), наприклад при перевезенні довгих контейнерів.
Також в американських вантажівок є ще ряд особливостей. Американські вантажівки — КРАСИВІ. Хоча краса – поняття суб'єктивне, але будь-яка людина, побачивши капотный американець, в душі скаже: «Який красень!». Європейці ж в цьому плані не відрізняються якими-небудь дизайнерськими вишукуваннями.
Окремої уваги в американських вантажівках заслуговує комфорт кабіни. По-перше, водій перебувати між передньою і задніми осями, що істотно знижує фронтальну хитавицю кабіни і водій відчуває себе комфортніше. По-друге, всі прилади орієнтовані на водія. По-третє, обсяг спального місця в американця дозволяє не тільки комфортно відпочивати від дороги, але і навіть комфортно жити: там спокійно можуть розташуватися холодильник, СВЧ-піч і телевізор. Кабіна європейця не забезпечить такого комфорту водієві через нестачу місця.
В кінці статті хотілося б особливо відзначити ряд відмінних рис американських тягачів:
• Двовісних американців зустріти майже неможливо, так як всі вони йдуть з заводу з колісною формулою 6х4 (один передній міст і два задніх ведучих моста). Це позитивно позначається на надійності, так як у випадку поломки ведучого моста, у тягача залишається другий, так і на вантажопідйомності (у разі перевантаження навантаження на сідло розподіляється на дві осі, а не на одну як у європейців) ;
• На американцях з ручною КПП зчеплення використовується тільки при старті. При підвищенні передач зчеплення не використовується, тому для того, щоб успішно управляти тягачем доведеться трохи потренуватися;
• Ремонт автомобіля в похідних умовах майже неможливий, так як двигун захований в надрах капотного відсіку, що ускладнює доступ до нього;
• Підвіска американців жорсткувата для російських доріг.
У результаті аналізу я прийшов до висновку, що порівняння американського і європейського тягача чимось нагадує порівняння європейського та американського джипа. І в цьому порівнянні можна виділити явного лідера, так як кожну людину приваблює щось своє і він знаходить свої вади в тому чи іншому автомобілі. Так і в ситуації з тягачами. Результат порівняння буде залежати від того, які умови і цілі Ви поставите.
- Про компанію HitachiКомпанія НІТАСНІ Ltd. є материнською компанією для всіх підрозділів і фірм, що входять у фінансово-промислову групу НІТАСНІ. Штаб квартира НІТАСНІ Ltd. розташована в столиці Японії місті Токіо.Про компанію Hitachi
- Чи можна змішувати антифриз різних кольорів?Змішування будь-якого антифризу різних кольорів категорично не рекомендується. Якщо ви знаходитесь в надзвичайній ситуації, коли рівень охолоджуючої рідини дуже низький із-за витоку, то кращий вихід із становища додати чистої води...Чи можна змішувати антифриз різних кольорів?